Кошик
1 відгук
Представництво в Україні
+380 (99) 487-76-22Стаціонарні зерносушарки
+380 (97) 562-17-83Стрічкові сушарки
+380 (66) 278-07-02Відділ сервісу
+380 (96) 839-90-81Маркетинг

Членство в асоціації "Український клуб аграрного бізнесу"

Членство в асоціації "Український клуб аграрного бізнесу"

Нещодавно німецька компанія "Stela Laxhuber GmbH" долучилась до асоціації "Український клуб аграрного бізнесу" (УКАБ). В особистому інтерв'ю генеральний директор Томас Лаксхубер розповів про історію розвитку компанії та особливості ведення бізнесу в Україні.

 

Томас Лаксхубер: "Якщо ти ведеш міжнародний бізнес, то маєш бути адаптивним та використовувати індивідуальний підхід до клієнта".

- Розкажіть, будь ласка, про вашу компанію. Як давно ви на ринку та на чому спеціалізуєтесь?

- Компанія «Stela Laxhuber GmbH» вже протягом останніх шістдесяті років займається виробництвом і удосконаленням сушильного обладнання. Загалом компанії майже 100 років, вона була заснована моїм дідусем ще в далекому 1922 році. Він протягом тривалого часу працював як дилер с/г техніки, а сушильний бізнес ми розпочали в 1960-х роках, коли мій тато винайшов перший сушильний апарат для кукурудзи. Відтоді ми зосередили свою діяльність на виробництві сушильного обладнання для забезпечення потреб різних галузей. Безумовно, сільське господарство є однією з основних частин нашого бізнесу, але ми також виробляємо обладнання для потреб промисловості та інших видів бізнесу.

На український ринок компанія зайшла в 1998 році, коли тут відбувся перший продажу нашого обладнання. Але справжній курс на цей ринок ми взяли в 2010 році. Звичайно, щоб зайти на новий ринок потрібно багато часу, зусиль та терплячості, але через деякий час ми вже набули широкого представлення на українському ринку, і результати безумовно мене радують.

- Яке обладнання та технології використовуєте для виробництва?

- Все обладнання ми виготовляємо самостійно на заводах компанії в Німеччині. Єдине, що ми закуповуємо, це стандартні комплектуючі, такі як двігуні та підшипники. Всі інші деталі ми виготовляємо самостійно в наших майстернях: вентилятори, корпуси для обладнання тощо.

- Які новинки компанія планує запускати на ринок?

- Нещодавно ми розробили новий тип обладнання, яке напрям на зберігання енергії при сушінні кукурудзи. Оскільки сушіння потребує великих витрат енергії, передусім газу, під час розробки обладнання мі маємо тримати фокус на скорочення енергозатрат. Нова запатентована технологія використовує дуже низьку кількість енергії під час сушіння та забезпечує економію газу в 35-50 % в порівнянні з стандартними технологіями. Це дуже вражаючий показник, який був кілька разів підтверджений німецьким незалежним випробувальним центром технічних і виробничих засобів DLG.

Наразі ми будуємо перший комплекс для сушіння в Україні з використанням цієї технології. У планах закінчити будівництво вже цього року.

- Розкажіть про результати минулого року. Які плани на 2020 рік?

- Ми зазвичай практикуємо довгострокові проекти на 3-5 років. Проекти мають декілька етапів розробки: клієнт має ідею, ми розвиваємо її з ним, потім шукаємо фінансових ресурсів, розробляємо план запровадження – це все займає чимало часу. Тому ситуація завжди нестабільна і не можна сказати, що один рік ми маємо кращий оборот ніж в інший – це не працює з таким великомасштабним обладнанням.

- Які тенденції спостеріагаються на ринку України?

- Основний тренд який спостерігається на ринку України – застосування під час сушіння енергії від спалювання біомаси. Це пов'язаність язано, в першу чергу, з високими витратами на газ, якого потребують сушильні апарати. Багато клієнтів мають намір перейти на використання цієї альтернативної енергії замість газу, тому все більше машин стає обладнано цим рішенням. Цей тренд особливо прослідковується в Україні. Звичайно в інших країнах цє також розвивається, але не так критично як тут. Свій перший сушильний апарат для кукурудзи, який працює на біомасі, наша компанія розробила в 2004 році.

- З якими труднощами стикаєтесь під час ведення бізнесу в Україні?

- Три найбільш важливі речі під час роботи з українцями: тепер, негайно, без відтермінування, тому, у свою чергу, ми маємо бути терплячими та справлятись з цим :) Але одне хочу сказати - всі ми різні, кожна людина особлива і це не залежить від національності. Саме тому, якщо ти ведеш бізнес на міжнародних ринках, ти маєш бути адаптивним і розуміти свого клієнта та використовувати індивідуальний підхід. Звичайно ми маємо розуміти культури тих країн, де у нас бізнес, але ми, в першу чергу, маємо розуміти потреби наших клієнтів.

- Чому Ви вступили до УКАБ?

- Багато членів асоціації мають схожий напрямок діяльності, спільні погляди, такий же тип клієнтів. Тому для нас УКАБ – це, в першу чергу, клуб спільних інтересів: нетворкінг, обмін досвідом та інформацією про останні новини ринку, які норми діють тощо.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner