Монтаж, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування
Наш окремий відділ сервісу надає цілодобову технічну підтримку операторам в сезон сушіння (24/7), а також ми залучаємо кілька компаній-партнерів для виконання сервісного обслуговування в регіонах. Під час введення в експлуатацію зерносушарки сервісні інженери проводять навчання робочого персоналу і слідкують за процесом сушіння протягом кількох днів. Після проведення інструктажу оператори сушарки залишаються на постійному телефонному зв'язку з нашими спеціалістами.
Для підвищення кваліфікації співробітників, головний офіс компанії регулярно організовує навчання фахівців на заводі в Німеччині. Компанія запрошує представників різних країн світу для обміну досвідом та пропозиціями щодо удосконалення технологій сушіння. У будь-якому випадку, ми пропонуємо звертатися до наших фахівців для проведення однієї сервісної перевірки обладнання перед початком сезону сушіння, оскільки навіть незначні несправності в цей період можуть спричинити великі фінансові втрати для замовника.
Для швидкого реагування на різного роду неполадки, у м. Києві, східних та західних регіонах України знаходяться склади запасних частин компанії Stela. Крім цього, усі процеси повністю автоматизовані, а сушарки підключені до інтернету. Зазвичай 70-80% питань ми можемо вирішити дистанційно, а в разі необхідності - прибути до господарства впродовж 3-4 годин.
У випадку сервісного обслуговування перед початком сезону, ми пропонуємо одноденну інспекцію зерносушарки, її налаштувань і усунення дрібних дефектів, які можна вирішити на місці. Якщо наявні серйозніші несправності, проводяться подальші консультації з технічними експертами. За результатами проведення сервісного огляду сушарки, замовник отримує Протокол з вказаними поточними умовами і рекомендаціями для наступного сезону техобслуговування.
Перевірка газового обладнання
З питань сервісу звертайтесь, будь ласка, за тел.:
+38 068 845 70 20, Олександр
+38 096 648 44 09, Владислав