Кошик
1 відгук
Представництво в Україні
+380 (99) 487-76-22Стаціонарні зерносушарки
+380 (97) 562-17-83Стрічкові сушарки
+380 (66) 278-07-02Відділ сервісу
+380 (96) 839-90-81Маркетинг

Монтаж, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування

Компанія Stela організовує монтажні роботи, здійснює введення в єксплуатацію і сервісне обслуговування сушильних установок за рахунок власних сертифікованих інженерів або залучає кваліфікованих європейських чи вітчизняних підрядників

Наш окремий відділ сервісу надає цілодобову технічну підтримку операторам в сезон сушіння (24/7), а також ми залучаємо кілька компаній-партнерів для виконання сервісного обслуговування в регіонах. Під час введення в експлуатацію зерносушарки сервісні інженери проводять навчання робочого персоналу і слідкують за процесом сушіння протягом кількох днів. Після проведення інструктажу оператори сушарки залишаються на постійному телефонному зв'язку з нашими спеціалістами.

 

 

 

 

 

 

 

Для підвищення кваліфікації співробітників, головний офіс компанії регулярно організовує навчання фахівців на заводі в Німеччині. Компанія запрошує представників різних країн світу для обміну досвідом та пропозиціями щодо удосконалення технологій сушіння. У будь-якому випадку, ми пропонуємо звертатися до наших фахівців для проведення однієї сервісної перевірки обладнання перед початком сезону сушіння, оскільки навіть незначні несправності в цей період можуть спричинити великі фінансові втрати для замовника. 

Для швидкого реагування на різного роду неполадки, у м. Києві, східних та західних регіонах України знаходяться склади запасних частин компанії Stela. Крім цього, усі процеси повністю автоматизовані, а сушарки підключені до інтернету. Зазвичай 70-80% питань ми можемо вирішити дистанційно, а в разі необхідності - прибути до господарства впродовж 3-4 годин.

У випадку сервісного обслуговування перед початком сезону, ми пропонуємо одноденну інспекцію зерносушарки, її налаштувань і усунення дрібних дефектів, які можна вирішити на місці. Якщо наявні серйозніші несправності, проводяться подальші консультації з технічними експертами. За результатами проведення сервісного огляду сушарки, замовник отримує Протокол з вказаними поточними умовами  і рекомендаціями для наступного сезону техобслуговування.

 

Перевірка газового обладнання

При замовленні базового технічого обслуговування Ви також отримаєте послугу спеціаліста по газовому обладнанню. В цьому випадку надається і щорічний обов'язковий огляд зерносушарки. Спеціаліст перевірить та відрегулуює налаштування газового пальника, видасть Протокол перевірки. Замовник зобов'язується забезпечити подачу газу для необхідного періоду тестування. 
 

З питань сервісу звертайтесь, будь ласка, за тел.:

+38 068 845 70 20, Олександр 

+38 096 648 44 09, Владислав 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner